Godmorgon bloggen!

Ja, klev upp från sängen för ett litet tag sen.. Är ju helg nu så ingen stress här inte! ;) Är dessutom ensam hemma hela helgen, as nice! Har dock ingen aning om vad jag ska hitta på men ska försöka få hit nån som sover med mig iallafall för jag är verkligen sjukt mörkrädd, haha!

Näe, nu tänkte jag skruva upp volymen på spotify rejält och sen gå till köket vars jag hör hemma, haha nej skämt åsido.. men måste laga mat, en av nackdelarna med att vara ensam hemma kanske? :) men men.. vi hörs lite senare, puss!

Bjuder på en gammal bild! Saknar mitt hår lite, trots att det var väldigt gult/oranget i topparna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja