Ber om ursäkt för dålig uppdatering!

Har inte haft tid helt enkelt, har pluggat en massa och gjort bort massvis med grejer jag missat till skolan.. har dock en hel del kvar, hojja :( Är inte okej att vara sjuk i två veckor när man får stora högar med grejer som ska göras sen. Aja, nog om det för nu tänker jag stänga varenda bok och ta vara på helgen istället!

Ska snart plocka ihop lite snabbt i rummet innan Alle kommer hit och håller mig sällskap. Tur det eftersom jag annars hade behövt sova ensam och ni vet hur mörkrädd jag är? haha helt sjukt :) Har inte så mycket mer att skriva just nu så uppdaterar mer senare, tills dess slänger jag upp en grymt bra låt som jag iallafall blir på riktigt bra humör av!




Kommentarer
Postat av: anna

ne nyss sett senaste harry potter dock i dålig kvalle :S men de gick å se :P

2011-09-30 @ 19:14:37
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad fin du är! Och söt blogg :)

2011-10-11 @ 20:13:19
URL: http://mathildadicksdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja