Raubtier, looove big time

Är så himla arg, irriterad, ledsen och förvirrad nu.. vet själv inte ens vad. Känner för att bara mysa ner mig i sängen och gråta tills tårarna tagit slut. Därför hoppar jag över att skriva något längre idag. Är så himla arg på mig själv. Varför ska jag alltid förstöra allting?! Åååh vad less jag blir. Helvete, det var inte så här det skulle bli! "Bara att glömma och gå vidare, för jag bryr mig inte." ah tjena. Aja, har inget mer att säga om det här nu för kommer bara bli massa depp texter osv.. pusspårumpan, hejdå.

Raubtier - Hjärteblod
Har kärat ner mig totalt i låten, eller så är det bara mitt humörs fel att jag älskar den just nu? Anyways, slänger upp den så får ni avgöra själva vad ni tycker!


"Kärlek är som en vässad kniv, i onda händer tar den liv."

Haha bilden har inget som helst med inlägget att göra, tyckte bara den var lite charmig. Typ "Chacha, här står jag och fotar mig när jag borstar tänderna!" yeye


Kommentarer
Postat av: bloppis

kika in min stora bloppis! :)

2011-10-30 @ 08:03:28
URL: http://bbloppiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja