Hemma från gymmet!

Fast kollade mest på lite övningar till min rygg som är helt trasig, måste börja med att bygga upp den lite mer. Sen så bokade vi en ny tid imorgon där vi ska gå igenom lite maskiner och sånt, så det ska bli kul! :) Direkt efter gymmet åkte jag in till stan på Intersport där jag köpte ett par tights att träna i. Linnen och sånt har jag ju redan ;) Åh är så himla taggad på det här, kommer bli asbra tror jag verkligen! Anyways, slänger upp en bild jag tog alldeles nyss.. visst börjar mina biceps synas redan? :D haha nej skämt åsido, är redan så biff som man bara kan bli, heheheh.


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jag gör bloggdesigner och har även en bloppis på bloggen, den hittar du vid kategorier. Är du sugen på länkbyte är de bara att säga till! Kika gärna in!:)

2011-10-19 @ 14:45:49
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/
Postat av: emma

Hej, jag gör bloggdesigner och har även en bloppis på bloggen, den hittar du vid kategorier. Är du sugen på länkbyte är de bara att säga till! Kika gärna in!:)

2011-10-19 @ 14:46:40
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja