Lyckad dag, helt klart!

Har inte haft tid att sitta framför datan fören nu faktiskt. Slutade skolan vid 2 tiden och då drog jag snabbt förbi biblioteket och hämtade ut en bok som jag reserverat igår. Inget jag ska läsa privat, gör inte sådant, utan det är till ett skolarbete som ska vara klart imorgon. Så ska spendera resten av kvällen med boken uppe i ansiktet, eller...? Tur att jag är så himla smart som laddar ner filmen och skriver utifrån den istället, hehehe don´t tell anyone!

Nej men helt ärligt, vem ids läsa en hel bok? Att läsa är nog något av det tråkigaste jag vet. Aja, efter besöket på biblioteket halvsprang jag hem och bytte om och sen bar det av till gymmet. Känner mig riktigt duktig som tränar så hårt, hehe! ;) Ökade vikterna ytterligare idag och tro mig, det känns grymt mycket!! Men som sagt, jag klagar inte på lite träningsvärk! Gymmade i lite drygt en timme innan jag gick hem och åt en mysig middag tillsammans med familjen samt duschade och fräschade till mig lite. Därefter fick jag skjuts in till stan vars jag mötte upp Yanka, Louise och Komsijat för att gå på premiären av Breaking Dawn part 1. Riktigt bra film måste jag säga, men jag älskar ju alla twilight filmerna så är väl inte så konstigt? Kom hem strax efter 9 och efter det har jag bara tagit det lugnt och pratat lite med mamma om allt och ingenting. Men sådana stunder behövs också ibland tycker jag! :)

Nu är filmen klar så ska kika den och sen blir det sängen för min del, tänkte att jag skulle slippa vara en zombie imorgon men vi ser väl hur bra det kommer gå :D Aja, sov så gott och dröm sött alla läsare, hihi! ♥
Just nu:
haha skulle försöka se sur ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja