Hallå! :)

Kom hem från öppet hus på välkommaskolan för typ en timme sen. Var väl lite små drygt att bara gå fram och tillbaka. Men pratade med lite folk och sådär så det var helt okej ändå! :) Fanns massa information och sånt om alla linjer men vet redan vad jag ska gå så hela grejer kändes rätt onödig faktiskt. Hur som helst, min Burton jacka jag beställde för några dagar sen har kommit så mamma är och hämtar ut den nu, wohooo! haha jag älskar att få paket :D

Ska väl vänta till mamma kommer hem och lagar mat och sen drar jag på gymmet och biffar mig, hehe! Sen ikväll ska jag umgås med Gustav och Tobbe, har ingen aning om vad vi hittar på men det blir säkert hur kul som helst :) Har inte så mycket mer att säga just nu så vi hörs lite senare, pusshej!

Haha mamma hann komma hem innan jag publicerade detta, så här har ni en glad chey med ny jacka! Bättre bilder kommer senare :) Nu fattas bara snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja