Internet funkar!! woop woop

Äntligen säger jag bara! 2 hela dagar utan internet, haha höll på avlida. Aja, kom precis hem från "transportbolaget" där jag varit och kollat lite vad det är jag ska jobba med. Har inte hunnit skriva något om det eftersom jag fick veta imorse att jag fått sommarjobb! Är hos min pappa på hans företag, Bl transport heter det. Ska dock bara göra lite jobb på datan. Har en känsla av att det kommer bli grymt långtråkigt men ah.. pengar är ju alltid bra ;)

Förövrigt sticker jag till Kirunafestivalen som börjar imorgon och kollar på Petter, blir troligtvis att åka med Nicke och Matti dit eftersom att Nicke har körkort. Sen när den slutar vid 1 tiden kanske sticker vi alla 3 till Anders stuga som ligger alldeles i närheten av Kiruna och sover där en natt, dvs till Fredag. Och på Fredag drar vi tillbaka in till Kiruna och kollar på September, Daniel-adams ray, teddybears och massa fler. Och efter det vid kanske 2-3 tiden rullar vi hemmåt. Blir nog alldeles perfekt tror jag! :) Och som pricken över i;et har jag tid hos frissan på måndag!

Har en känsla av att det här kommer bli några helt GRYMMA dagar ;)

Såg nu att detta blev ett väldigt långt inlägg så jag tänkte avrunda här, vi hörs lite senare :* pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja