jobba, jobba och jobba lite mer!

Åh så kul man kan ha, fast nä -.-' Kan ju alltid roa mig med lite pauser ibland som går åt till att läsa bloggar, checka facebook och ah.. kladda på mina händer med en bläckpenna. haha hojja! :( Har bara suttit här i 20 min nu och är redan gal1 uttråkad! Känns ju ganska förjävligt att jag faktiskt måste sitta på just precis den här stolen fram till klockan 3-4 nångång. Näe nu ska jag sluta gnälla!

Jag har fått lite kommentarer som jag glömt att svara på så slänger upp en "Svar på tal" när jag kommer hem sen :) Bra va?

Kommentarer
Postat av: ailine

hej! skulle du kunna göra en bild till mig som ändrar bilder, försår du vad jag menar? jag menar en sån som du har i sin meny, lixom att det byter bilder :) tacksam för svar

2011-07-14 @ 13:53:51
URL: http://cindyailine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja