Hallåååå :)

Har precis ätit grillmat så nu är jag jätte mätt, ser ut som att jag är gravid!! haha anteckna. Tidigare idag var jag på marknaden med familjen eftersom varenda jävel har lämnat stan, kul!! Dessutom har jag lägenheten för mig själv ända tills imorn, men till vilken nytta liksom? -.-' Aja, fick iallafall med mig en galet snygg ed hardy t-shirt hem och typ godis och sånt.. tack mamma! :* Känner mig grymt rastlös nu så funderar på att plocka fram hopprepet mitt och träna, började med det igår.. Hade glömt bort hur jävla jobbigt det är, tror mitt rekord blev typ 22 hopp i rad för sen höll jag på dö av andnöd! haha fyfan! Senare ikväll drar jag nog ut på mission med nån frän eftersom jag var alldeles för trött igår, haha. Aja, har inget mer att skriva nu så avrundar här och så slänger jag upp bilder på t-shirten sen :) Ha det bäst!

Just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja