En liten uppdatering

Har precis ätit en barnbox från Sibylla, haha tjockt. Nu sitter jag och grejjar med fakturor och sånt på jobbet, inte det allra roligaste direkt. Planerna för idag är iallafall att jobba till 3-4 tiden nångång och därefter ska jag in till stan en sväng eftersom att jag fick min lön för 2 veckor idag, lite i förskott ;) Nu känns alla dom här timmarna värda. Ska bl.a på Kicks och köpa en ny parfym och ett nytt läppstift från makeup store. Lyckas säkert få med mig nå fler roliga saker hem, men visar bilder på allt när jag är hemma lite senare idag. Nu ska jag fortsätta jobba, så vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja