MXZ 470 - My love!

Vill ni veta anledningen till varför jag uppdaterar så dåligt? Jo bilen! Den tar i princip all min tid. Har kopplat i stereon igår och testat ljudet och det. Tror att något är felkopplat eller inställt på fel sätt för basarna låter inte riktigt bra och det är ju trots allt dubbla 10" så nog ska dom låta lite! Ska gå ut och kika på det snart och se om jag hittar felet för jag vill ha gryymt ljud. Annars då? Har varit ute och kört runt lite här och där hela dagen. Åkte bl.a. in till stan och köpte de sista julklapparna. Blev kläder åt allihopa, och med alla menar jag mamma och mina två bröder Robin och Svante. Hoppas dom uppskattar sina presenter! Jag vet redan vad jag själv kommer få i julklapp, men tänkte inte visa bilder eller avslöja vad det är fören imorgon när jag öppnat paketen ;)

Shit, tänkt att det är julafton imorn?! Har ingen julkänsla alls :( Saknar tiderna då man fortfarande trodde på tomten, för gud så spännande det var då!! Aja, nu ska jag som sagt ut till bilen och kolla på ljudet. Får se om jag kanske drar raggen en gång till också, haha vad gör man inte i brist på annat! ;) Skulle egentligen varit med en fin pojke idag men blev inte för att han helt plötsligt inte var hemma, aja.. blir nog en bra kväll ändå tillsammans med min älskling MXZ 470 <3


Lånade ytterligare två bilder från Hannes, oopsi! Måste ta mig ut så länge det är ljust ute imorgon och fixa egna bilder!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

God Jul! :)♥

2011-12-24 @ 21:38:57
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja