Taggad till tusen!!

Gårdagen blev hur fin som helst! En snygggging kom hit vid 9 tiden och spenderade natten med mig då jag är ensam hemma och galet mörkrädd, ingen bra kombination! Men det blev hur mysigt som helst :) Vi kollade Smurfarna och sen någon jättedålig film på tvn, tror att den hette Gudfadern eller något sådant. Fick också höra när han sjöng "Öppna din dörr" hahaha. Jag vet att du läser det här så tänkte bara säga att det var riktigt fint och så sjukt gulligt, haha velade bara hoppa på dig och pussa dig! (a)

Aja, nu ska jag fortsätta beställa saker till bilen som vi hämtar imorgon (!!!!!) är taggad till tusen! Sen ska jag hoppa i duschen, laga nå mat och bara vänta tills mamma kommer hem. Blir nog en filmkväll idag igen, tror vi åker rätt tidigt imorgon så måste säkert upp kring 6 tiden. Alltså när jag brukar lägga mig i vanliga fall, good luck chuck säger jag bara.. Lär väl ändå inte kunna sova för att jag är helt hyper nu, haha så länge som jag har väntat och snart är det dags! Men men, i värsta fall får jag väl vaka :) Uppdaterar mer senare, pusshej.


NU ÄR DET INTE LÄNGE TILLS JAG FÅR MIN BABY! lånade bilden av Hannes, hoppas han inte blir sur. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja