God morgon/natt!

Antar att ni som läser min blogg inte kommer att se det här inlägget fören senare när klockan har blivit lite mer. Men jag vaknade iallafall för typ en timme sen, dvs klockan 3 på natten. Det beror på att jag vakade igår och somnade runt 3 tiden på dagen. Hade egentligen tänkt fördriva tiden igår med att dra ett garagehäng men det fick jag inte, morfar skjutsade hem mig igen och sa att han skulle ringa när han var klar, haha! Too bad for me, cuz I wanna watch and learn! :( Aja, bilen min står här ute på parkeringen nu igen så när klockan blir lite mer ska jag ut och kika på den och kolla så att allt funkar som det ska, hihi hoppas! ;) Den här dagen ska iaf spenderas i min bil, om den funkar dvs, och skjuta runt lite folk. Sen ska jag även vara med Tommy, vi kom fram till att vi nog är dom enda i den här lilla staden som INTE ska dricka idag, så varför inte umgås? Haha! Vet inte riktigt vad vi ska göra..  blir säkert att vara fyllechaffis eller nått, men blir säkert kul ändå! :) Har inte så mycket mer att skriva nu så bjuder på två bilder från i torsdags innan jag drog ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja