25/12 2011

Snart är det här året slut, saudan tiden går fort! haha :) Den här dagen spenderades iallafall i min bil, vilket är typ standard nu för tiden. Snurrade runt lite här och där, har nog snart varit på varenda gata som finns i den här lilla staden, haha! Sen vid 11 tiden började en rem låta, vilket var jätteirriterande så jag stannade vid OKQ8 i gällivare, vilket jag inte borde ha gjort. För när jag sedan skulle starta bilen igen var den stendöd. Startmotorn gick inte ens igång! :( Började känna lite smått panik eftersom ingen här hemma var vaken och mitt batteri var jättelågt på mobilen. Så jag slängde fort iväg ett sms åt min fina vän Tommy som kom och hjälpte mig att starta den med startkablar och hela köret :D Med sig hade han även fina Jonathan som dock var sjukt dryg och satt i bilen och frös nästan hela tiden, haha! Körde iallafall bilen till Malmberget där jag lämnade den hos mormor och morfar då jag måste låna deras garage imorgon för att byta generatorn och kolet så att batteriet inte laddas ur på en gång som det gör just nu, samt spänna den där remen som gnäller. Tar nog inte så länge då jag har experthjälp av morfar som har haft en 740 i hela 40år, hehe! ;) Kom hem runt 12 tiden och då hade jag förlorat känseln i både fötter och öron efter promenaden hem i snöstormen, mindre kul! Så jag skyndade att slänga på mig myskläder och tofflor.

Efter jag fixat klart i garaget imorgon ska jag ut och glida bil med två fräna
vid namn Kjelle och Airas. Airas har ju en epa han med, så det blir nog kul! :) Sen har jag också lovat att skjutsa Erik och Andreas fram och tillbaka till Gällivare. Sen så frågade Johanna och Jacob om dom får åka med mig också, haha jag har fullt upp dvs! Lite lustigt är det ju ändå att folk blev så extremt trevliga mot mig efter att jag la upp bilder på epan på facebook. Hm, antingen är det nya vänner (vilket är jättekul!) eller så är det "vänner" som bara vill ha skjuts överallt? Haha jaja, lär väl märka vilka som faller in under vilken kategori ;) Anyways, nu ska jag tanka ner nån film och sen vara barnvakt till klockan 10. Så fort mina bröder har farit härifrån så ska jag SOVA, herrejävlar vad skönt det ska bli! Har ju som inte lagt mig ännu och klockan är halv 7 på morgonen, hehe! Aja, uppdaterar mer senare, puss! :)

Bilderna är från idag i min nya bostad, dvs bakom ratten! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja