Vadå tråkigt?

Hittills under HELA 2011 har du:

Varit full? - nä
Däckat? - av trötthet, yes
Kysst en främling? - ja typ, haha
Gjort ett sugmärke? - nope
Har haft oskyddat sex? - yeo
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? näe
Kysst en kille i klassen? - nå nä
Gjort något dumt? jaa
Gjort något som du ångrar? - yees
Strulat med ditt ex? - nej
Sagt nej till sex? - ah
Fixat dig i timmar? - jies
Gråtit inför mer än 10 personer? - nejnej
Smygit ut? - nah
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - hm.. nä
Sovit brevid någon av samma kön? - tror faktiskt inte
Sovit brevid någon av motsatt kön? - jadå
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- yes
gråtit dej till sömns?: yes
skärt dig?- neej
haft sex i skogen?- hahah nej
vaknat av att du gråter?- jaa
kallat någon för slampa eller hora?- yes man!
Blivit slagen på skoj? - yees
lärt känna 10 nya kompisar:- har jag säkert
Varit på sol semester? - nä
badat i havet?- tror inte
Sett en hel fotbollsmatch? - nej
Varit på sjukhuset? - nej
Sovit i över 12 timmar? - givetvis :)
Sett en film mer än 10 ggr? - nej
Lärt känna någon via internet? - jo
Velat dö? - ja
Fått ett IG? - näe
Åkt buss i över 10 timmar - nä
Varit ute en hel natt - nej
Blivit tagen av polisen - neej :)
Svikit en vän - vän kan man då inte kalla det.
Visat röven för för en kompis farmor och farfar ? HAHAHAH nej
blivit våldtagen av en lärare ? HAHAHAh dör, vafan äre för frågor?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja