Unknown

Gårdagen spenderades med "P" som sagt, skulle ha farit förbi Jennifer innan men blev inte för hon var så seg, haha! Hur som helst så kollade vi på filmen Unknown som jag rekomenderar starkt! Är en av mina favorit skådespelare med i den faktiskt, Liam Neeson! Varenda film jag sett där han har varit med har varit bra så :D Kom hem vid 12 tiden eftersom jag skulle upp till jobbet imorse, var galet kallt att köra moped, trodde jag skulle avlida längst parkas (stavning?) Hojja.. Tur att jag får epa snart iallafall! I september närmare bestämt ;)

Och idag, eller egentligen igår eftersom klockan är efter 12 har jag varit på jobbet i 5 timmar.. känns riktigt bra. Sen drog jag hem vid 4 tiden och åt och efter det for jag iväg på coop, köpte en dricka och lyckades träffa Yanka, Lollo och Komsi där. Det hela slutade med att vi alla hamnade framför en film hemma hos Lollo, väldigt trevligt! Drog hem redan vid 10 tiden eftersom jag är helt slut efter att ha jobbat nu hela veckan. Därför tänkte jag avrunda här och krypa ner i min jätte mysiga dubbelsäng och somna framför en film, pusspuss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja