Miss sunshine

Gryym kärlek på statistiken igår, tihi fortsätt så! :*


Kom hem för ett litet tag sen, slutade skolan vid 2 tiden och då drog jag på stan med mami. Köpte en vindjacka och vindbyxor till Norge (åker dit om en vecka) ett par byxor med svin snygga skindetaljer på.. visar snart! Sen kom jag hem och då hade jag två paket som väntade på mig :D Där i fanns en väska med nitar på, dock inte en sån där stor som jag velade ha utan en mindre och så ännu ett par byxor.. As nice! :) Nu ska jag vänta till maten är klar och sen ska jag troligtvis iväg till en fin. Slänger upp bilder på kläderna snart!

Just nu med nya jackan, haha skev tumme.


Kommentarer
Postat av: sandra

vars hittade du byxorna med skinndetaljer? :) släng upp bild!

2011-08-29 @ 17:45:42
URL: http://sssaaandra.blogg.se/
Postat av: bloppi

Besök min bloppis superbra priser!!!!

http://bloppisofsthlm.blogg.se

2011-08-29 @ 21:26:31
URL: http://bloppisofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja