Everybody knows I've got the magic in me

Sämst uppdatering igår, förlåt för det! Hade migrän hela dagen.. ändå tvingade jag mig själv iväg till Yanka och pratade om allting mellan himmel och jord, tack för att du finns vännen, loveu! ♥ Sen vid 9 tiden kom Pecka och hämtade mig och så for vi till honom och kollade en film.. Kommer inte ens ihåg vad den hette men helt okej var den :) Drog hem redan vid halv 12 och hoppade i sängen på en gång eftersom jag fortfarande hade ont i huvudet :(

Idag var första dagen i skolan, ganska onödigt egentligen med tanke på att jag var där i typ 40min. Haha men men.. :) Fick nya schemat som förvånadsvärt var helt okej. Har sovmorgon 2 dagar i veckan och längsta dagen är till 14.55 :D Innan det var jag på banken och fixade iordning det sista till Visa kortet, så nu slipper jag be mamma om hjälp när jag ska beställa något, fett skönt!

Förövrigt är jag sjuuukt taggad på allting just nu! På torsdag köper jag en iphone 4, hur nice är inte det? Mitt h&m paket ska komma idag men eftersom deras leveranstider brukar vara helt fucked up så får jag hoppas att det iallafall kommer innan veckan är slut.. Och snart är det september vilket betyder EPA!! Fyyfan vad jag ska glida ;) hehe. Har hittat några stycken jag kan tänka mig. Så får prata med pappa lite eftersom han betalar och så ser jag ju vilken det blir :) TAGGATAGGATAGGA.

Haha vart ett sjukt långt inlägg, så avrundar här.. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja