Dag 2

Om min familj


Jag bor som sagt tillsammans med min mamma Annette och två små bröder. Mina bröder heter Robin (7år) och Svante (1 år i oktober). Jag älskar min familj av hela mitt hjärta och skulle aldrig någonsin kunna byta ut någon av dom för nått i världen. Visst, jag och mamma har våra bråk.. och dom är inte direkt små, hehe. Men sånt går ju över, eller hur? Tror inte det finns en enda människa som inte har bråkat/bråkar med sina föräldrar nångång.

Min pappa däremot har jag knappt något kontakt med, har träffat människan 3 ggr totalt, och varenda gång har varit minst sagt skum. Har liksom sagt hej och sen har det varit bra så.. Har nog inget mer att skriva om han faktiskt, dels för att jag inte vet så mycket och dels för att jag inte tänker skriva ut alla känslor här i bloggen. Därför tror jag att det blir bäst om jag avrundar här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja